Uitdagend, intensief en leerzaam

Terugkijkend op mijn stageperiode heb ik deze ervaren als uitdagend, intensief en leerzaam. In het team voelde ik me direct welkom; ik werd gehoord, gezien en ondersteund in mijn leerproces. Door het grote en diverse aanbod aan zorg kun je verschillende ervaringen en kennis opdoen wat heel leerzaam is. Hierbij wordt goed gekeken naar je eigen ontwikkeldoelen en wensen.

Froukje Lemmen – Voormalig stagiaire, inmiddels Behandelaar G, locatie Logeerhuis

Uitdagend, intensief en leerzaam

Door het grote en diverse aanbod aan zorg kun je verschillende ervaringen en kennis opdoen wat heel leerzaam is. Hierbij wordt goed gekeken naar je eigen ontwikkeldoelen en wensen. Ik ben inmiddels, net zoals vele andere stagiaires, werkzaam binnen de Mutsaersstichting!

DIT HEBBEN WIJ JOU TE BIEDEN

GEWELDIGE COLLEGA'S

Je werkt samen met
enthousiaste, gemotiveerde professionals die allemaal hetzelfde doel nastereven: cliënten en klanten helpen om hun doelen te bereiken.

GOEDE BELONING

Naast een fantastische leeromgeving, ontvang je vanzelfsprekend een finaciële vergoeding voor je inzet. Bovendien kun je er een mooie baan aan overhouden.

UITDAGING EN INSPIRATIE

Onze stagebegeleiders Halen het beste in je naar boven. Zij dagen je uit, inspireren je en voorzien je van opbouwende kritiek zodat jij je optimaal kunt ontwikkelen tot professional.

Stage en afstuderen

Wil jij stage lopen bij de Mutsaersstichting? Dan bieden we jou daar volop mogelijkheden voor. In de hele breedte van de Mutsaersstichting kunnen enthousiaste stagiair(e)s, die het vak in de praktijk willen leren, geplaatst worden. Er zijn jaarlijks stageplaatsen beschikbaar voor diverse opleidingen en richtingen op onze locaties.

De Mutsaersstichting investeert in haar medewerkers, want zij staan aan de basis van ons succes. Dit betekent dat jij, als medewerker, student of stagiaire, mag rekenen op een werkplek waarin je gestimuleerd en gefaciliteerd wordt om het beste uit jezelf te halen.

Stage en afstuderen

MELD JE NU AAN VOOR